Inovativní kampaň AXA Cestovní pojištění ve spolupráci se Škoda Auto
%20ve%20velke%CC%81%20velikosti.jpeg)


AXA Partners CEE (součást skupiny AXA) ve spolupráci se Škoda Auto oslovila řidiče s exkluzivní slevou na cestovní pojištění přímo v infotainmentu vozů napříč vybranými trhy Střední a Východní Evropy.
Díky chytrému využití digitálních karet pro Apple a Google Wallet se podařilo navázat přímý kontakt se zákazníky a dosáhnout skvělých výsledků: 3% proklikovost a 20% konverzi u uživatelů, kteří si kartu uložili do telefonu.
AXA Partners CEE se spojila se Škoda Auto a využila moderní marketingové nástroje k oslovení potenciálních zájemců o cestovní pojištění.
Během lyžařské sezóny, kdy mnoho majitelů vozů Škoda proudí do zahraničí za zimními sporty, nabídla společná kampaň řidičům exkluzivní slevu 55 % na AXA cestovní pojištění.
Škoda Auto před časem spustila aplikaci Nabídky, dostupnou řidičům s online infotainmentem přímo ve voze. Tato aplikace funguje jako digitální slevová knížka, která dle polohy vozu nabídne řidičům slevy, které jsou pro ně k dispozici. Může se jednat o slevy na produkty Škoda Auto, tak i na další užitečné služby pro řidiče, jako je právě cestovní pojištění. Tyto nabídky lze navíc nově zobrazit i na mapě v aplikaci MyŠkoda, pokud má partner vlastní pobočky.
„Snažíme se našim řidičům přinášet něco navíc, zajímavé tipy a slevy, které jim cestování ještě více zpříjemní. Exkluzivní sleva na cestovní pojištění tak dává smysl a dle a na základě počtu využití můžeme říct, že byla pro naše řidiče relevantní.“ Jan Fatura, Business Owner aplikace Offers
Aplikace Nabídky může uživatele přivést na web nebo mu odeslat slevový kód na email, ale v tomto případě byla využita ještě třetí možnost – interaktivní digitální kartičky od společnosti Yourpass. Digitální kartičky jsou dostupné pro Apple a Google Wallet a umožňují zákazníkovi mít vše důležité k sjednanému pojištění vždy po ruce. Řidiči si tedy po načtení kódu v aplikaci uložili kartičku do své mobilní peněženky, kterou pak mohli využít k nákupu pojištění. Výhodou tohoto řešení je možnost aktualizace karty, zasílání notifikací a další přímá komunikace se zákazníkem.
Kampaň byla podpořena vícero komunikačními kanály, kromě přítomnosti ve vozech také mailingem a na sociálních sítích.
Kampaň celkem vygenerovala téměř 400 000 zobrazení v Česku, na Slovensku a v Německu s proklikovostí 3 % na cílovou stránku. Více než 20 % zákazníků, kteří si kartičku do Apple či Google wallet přidalo, si zakoupilo pojištění ještě během kampaně. Další nákupy následovali i po skončení kampaně díky možnosti přímé komunikace na uživatele těchto karet. „Na základě úspěšnosti pilotní fáze kampaně jsme se rozhodli s kampaní pokračovat i pro další období a nabídnout řidičům možnost zakoupit si cestovní pojištění i při jejich letních cestách, uvedla Petra Kamenická Kotalová (Head of E-commerce & Marketing CEE, AXA Partners CEE)“.