Slevový den Mastercard Day ve vozech Škoda zaujal tisíce řidičů



Společnost Mastercard zorganizovala na Slovensku slevovou akci Mastercard Day, kterou propagovala i prostřednictvím aplikace Nabídky ve vozech Škoda a v mobilní aplikaci MyŠkoda.
- Výzva: Zviditelnit Mastercard Day na Slovensku a efektivně aktivovat držitele karet.
- Řešení: Propojit slevovou akci s ekosystémem Škoda: aplikací Nabídky v infotainmentech a mobilní aplikací MyŠkoda.
- Dopad: 23 % aktivních uživatelů aplikace Nabídky na Slovensku si zobrazilo nabídky (≈ 10 % všech řidičů s přístupem ke službě), během jediného dne byly uplatněny tisíce poukazů u 14 partnerů, z toho 11 bylo promováno přímo ve vozidlech.
- Co to přineslo dál: Identifikovali jsme nejatraktivnější kategorie pro řidiče a nastartovali dlouhodobější spolupráce i mimo Slovensko.
Mastercard připravil pro své klienty na Slovensku slevovou akci Mastercard Day ve spolupráci s vybranými partnery, mezi které patřili Notino, Slovnaft, Burger King a další.
K propagaci akce Mastercard využil i své partnerství se společností Škoda Auto prostřednictvím aplikace Nabídky, která je dostupná v infotainmentech vozů a v mobilní aplikaci MyŠkoda. Aplikace Nabídky a MyŠkoda jsou k dispozici pro více než 25 000 vozů na Slovensku.
Aplikace v infotainmentu funguje jako digitální slevová knížka, kde řidiči najdou nabídky a tipy nejen od Škoda Auto, ale i od dalších partnerů. Uživatelé si mohou zaslat slevový poukaz na e-mail nebo se nechat odnavigovat přímo na pobočku. Majitelům elektrických vozů se navíc zobrazí nejbližší nabíječka poblíž dané pobočky. Stejný obsah je dostupný také v aplikaci MyŠkoda, kde jsou partneři s aktuálními nabídkami zvýrazněni na mapě.
„Tato krátkodobá akce nám ukázala, o jaké nabídky mají naši řidiči největší zájem. S některými partnery se nám podařilo dohodnout na dlouhodobější spolupráci i mimo Slovensko, takže i další řidiči si budou moci užít výhod, které jim přinášíme,“
říká Jan Fatura, Business Owner projektu Offers.
Výsledky
- Zásah: Nabídky si zobrazilo 23 % aktivních uživatelů na Slovensku (≈ 10 % všech řidičů s přístupem).
- Konverze: Během jediného dne byly uplatněny tisíce poukazů.
- Šířka zapojení: 14 partnerů, z toho 11 s in‑car podporou.
Škoda Auto a Mastercard spolupracují i na dalších projektech, jako je Pay to Fuel. Tato spolupráce umožňuje řidičům platit za tankování přímo z infotainmentu vozu. Díky Mastercard mohou být v rámci krátkodobých akcí za tyto platby také odměněni.
„Partnerství se Škoda Auto je skvělým příkladem toho, jak inovace v placení zpříjemňují každodenní život řidičů i cestujících. Naším cílem je, aby digitální platby byly vždy rychlé, jednoduché a maximálně bezpečné – a právě spojení s lídrem automobilového trhu nám umožňuje přinášet nové služby zákazníkům nejen na Slovensku, ale i v dalších zemích,“
dodává Pavla Císařová, marketingová ředitelka Mastercard na Slovensku a v Česku.